Sanal Relax voor de hond, kat en konijn

• Sanal Relax voor de hond, kat en konijn

Gewicht:  15 st.

Prijs:

Gebruiken bij stressituaties zoals vuurwerk, onweer, wagenziekte of bij bezoek aan dierenarts. Daarnaast helpt Sanal Relax hyperactiviteit en overmatig blaffen voorkomen. De werkzame stof L-Tryptofaan (aminozuur) zorgt op een natuurlijke wijze voor kalmering

Sanal Relax (100% natuurlijk) kalmeert bij vuurwerk, onweer en stress. Relax voorkomt wagenziekte. De werkzame stof, het aminozuur L - trypthofaan, zorgt op natuurlijke wijze voor kalmering zonder dat uw hond, kat of konijn er suf van wordt.

Gebruik Relax bij stressituaties zoals vuurwerk, onweer of een bezoek aan de dierenarts. Ook geschikt voor gebruik bij langere autoritten. Wanneer u een pilletje aan uw hond, kat of konijn geeft, werkt het pilletje 1 a 2 uur na inname.

Eigenschappen Sanal Relax hond, kat en konijn:

• Geschikt voor hond en kat
  • Kalmeert op een natuurlijke manier
  • Zorgt voor een rustgevend effect
  • Makkelijk en veilig toe te dienen
  • Werkt 6 tot 8 uur

Contra-indicaties;

Wanneer uw huisdier gebruik maakt van Antidepressiva en MAO-remmers, dan is het beter om geen Sanal Relax producten te gebruiken. Niet geven in geval van een ernstige leverziekte. De klachten van darmslijmvliesontsteking en hevige darmklachten kunnen met Sanal Relax verergerd worden.

Toepassing

Gebruik

De tabletten kunnen gemengd worden met de voeding, door de tabletten in zijn geheel of verkruimeld door het voer te mengen.

Kat/ konijn 1 tablet
Kleine hond / puppy tot 5 kg 1 tablet tot 3 x daags.
Middel grote hond 5 - 15 kg 2 tabletten tot 3 x daags.

Wanneer u een grote hond heeft, raden wij Sanal Relax voor grote honden aan.

.