Royal Canin Veterinary Diet Anallergenic Kat

Gewicht:  Anallergenic kat 4kg

Prijs:

Royal Canin Anallergenic Kat

Royal Canin Anallergenic is bedoeld voor katten met voedselallergie/intolerantie die nog altijd slecht reageren op andere hypoallergene dieetvoedingen. Deze dieetvoeding bevat unieke veereiwitten en deze eiwitten zijn sterk verkleind (gehydrolyseerd) waardoor de kans op een allergische reactie van de kat zeer klein is.

Indicaties

• Eliminatiedieet bij voedselallergie met dermatologische en/of gastro-intestinale symptomen.
  • Voedingsintolerantie, idiopathische, chronische inflammatoire darmziekten (IBD).

Eigenschappen

• Deze voeding bevat unieke veereiwitten. Beperkt de kans op allergische reacties door het gebruik van gezuiverd maïszetmeel in plaats van de hele graan.
  • Voedt de huid
  • Ter bescherming van gezonde cellen en weefsels.

Samenstelling

Maïszetmeel, hydrolysaat van veren met een laag molecuulgewicht (bron van L-aminozuren en oligopeptiden), kopraolie, sojaolie, plantaardige vezels, mineralen, dierlijk vet, visolie, cichoreipulp, Fructo-Oligo-Sacchariden, maltodextrine, mono- en diglyceriden van palmitinezuur en stearinezuur veresterd met citroenzuur, dextrose, Tagetes (Afrikaan) extract (bron van luteïne). Eiwitbron: hydrolysaat van veren met een laag molecuulgewicht (bron van L-aminozuren en oligopeptiden). Bron van koolhydraten: maïszetmeel.