Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie Hond

Gewicht: gastr.int.mod. cal. dog 15 kg

Prijs: € 111,75

Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie Hond

Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie Hond heeft dezelfde eigenschappen als het normale Royal Canin Gastro Intestinal dieetvoer maar bevat minder calorieën en is geschikt voor honden met neiging tot overgewicht zoals gecastreerde en oudere honden.

Eigenschappen

• De combinatie van bijzonder goed verteerbare eiwitten, rijst, speciale voedingsvezels en visolie in Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie zorgt voor een evenwichtige darmflora en een optimale verteerbaarheid.
  • Dankzij de hoge energiedichtheid kan met een kleine portie volledig in de energiebehoefte van de hond worden voorzien. Hierdoor wordt het maag-darmkanaal minder belast.
  • Bij honden met een maag-darmaandoening kan de eetlust verminderd zijn en kan gewichtsverlies optreden. De goede smaak van Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie bevordert de voedselopname, waardoor de hond sneller herstelt.
  • De omega-3-vetzuren EPA en DHA dragen bij aan een goede conditie van het maag-darmkanaal.

Indicaties

• Acute en chronische diarree
  • Maldigestie, malabsorptie (spijsverteringsproblemen)
  • Chronische Enteritis/ inflammatory Bowel Disease (IBD)
  • Bacteriële overgroei
  • Colitis (dikke darm ontsteking)
  • Gastritis (ontsteking maagslijmvlies)
  • Exocriene pancreasinsufficiëntie (EPI)
  • Chronische alvleesklieronsteking (pancreatitis)

Contra-indicaties

• Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie is niet geschikt bij dracht en lactatie.

Gebruik

Bij acute aandoeningen minimaal 3 weken geven omdat de darm deze tijd minimaal nodig heeft om te herstellen en de dagelijkse hoeveelheid over meerdere kleine porties verdelen omdat de spijsvertering dan minimaal belast wordt.

Ingrediënten Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie

Rijst, gedehydreerde gevogelte-eiwitten, maïs, hydrolysaat van dierlijke eiwitten, dierlijke vetten, bietenpulp, eipoeder, plantaardige vezels, mineralen, gist, sojaolie, visolie, Fructo-Oligo-Sacchariden, psylliumschillen en -zaden, hydrolysaat van gist (bron van Manno-Oligo-Sacchariden), Tagetes (Afrikaan) extract (bron van luteïne).