Royal Canin Dental Kleine Hond

Prijs: € 34,55
Gratis verzending vanaf 89.00

Royal Canin Dental Small Dog

Royal Canin Veterinary Diet Dental voor kleine honden is een volledige voeding met een reinigende werking op het gebit en is geschikt voor honden van kleine rassen. De voeding is zowel preventief te gebruiken als curatief, dus als uw hond al gebitsproblemen heeft. De zorgvuldig ontworpen structuur, grootte en vorm van de brokken zorgen ervoor dat tanden en kiezen tijdens het kauwen goed worden gereinigd. Dankzij de aanwezigheid van natriumpolyfosfaat wordt calcium in de mondholte gebonden en wordt de vorming van tandsteen tegengegaan. De stoffen chondroïtine en glucosamine ondersteunen op hun beurt het gewrichtskraakbeen. Heeft uw hond al last van gebitsproblemen? Dankzij de toegevoegde Omega-3 vetzuren wordt de kans op ontstekingen verkleind en wordt gewrichtspijn verminderd. De voeding bevat goed verteerbare eiwitbronnen en is hierdoor licht verteerbaar.

• Reinigt de tanden en kiezen
  • Bindt calcium en voorkomt zo de vorming van tandsteen
  • Bevat chondroïtine en glucosamine, ter ondersteuning van het gewrichtskraakbeen
  • Omega-3 vetzuren helpen ontstekingen te voorkomen en gewrichtspijn te verminderen
  • Licht verteerbare voeding
  • Geschikt voor honden van kleine rassen

Ingrediënten Royal Canin Veterinary Diet Dental small dog

Rijst, maïs, gedehydreerde gevogelte-eiwitten, dierlijke vetten, maïsgluten, tarwegluten*, plantaardige vezels, bietenpulp, hydrolysaat van dierlijke eiwitten, mineralen, visolie, sojaolie, Fructo-Oligo-Sacchariden, extracten uit groene thee (bron van polyfenolen), Tagetes (Afrikaan) extract (bron van luteïne).

Analytische bestanddelen
Ruw eiwit (25%), ruw vet (16%), ruwe vezel (4,5%), ruwe as (5,4%), calcium (0,7%), fosfor (0,6%), magnesium (0,07%).

Toegevoegde voedingsmiddelen
Nutritionele toevoegingsmiddelen: Vitamine A, vitamine D3, ijzer, jodium, koper, mangaan, zink, selenium.
Technologische toevoegingsmiddelen: Pentanatrium trifosfaat. Conserveermiddelen en Antioxidanten.